duminică, 1 ianuarie 2012

Am scapat si de Revelion!!

    De pe 22 decembrie,dieta mea s`a dus pe apa sambetei....Saptamana trecuta am tot incercat sa revin la ea,dar  n`am reusit..Ai mei au fost acasa cam toata ziua,si m`au indopat cu mancare cat pentru 2luni!!
    De dimineata..adica pe la ora 11 m`am cantarit(aproape ca uitasem cum arata cantarul,dupa ce au trecut 2 saptamani in care nu m`am urcat pe el)si ce sa vezi? 61,9!! WTF?...
    Ok,ce as fi vrut?Sa am 55 de kg,cand am mancat ca vaca?Macar de a`si fi mancat ca ea,adica iarba,dar nu!!!eu am mancat de toate:dulciuri,muuulte dulciuri!!
   Oricum,a fost un soc sa vad ca am 62 de kg...Tot ce`mi doresc e sa ajung la 50..daca e posibil,inainte de 16 ianuarie,cand incepe scoala...Da stiu..iarasi visez:12 de kg in 2 saptamani.....cam greu..dar nu imposibil,si pana la urma,incercarea moarte n`are!!
    Daca pe 9 ne apucam si de concurs,atunci poate reusesc ceva si ajung la greutatea  dorita..
                                                                                                                                Bye!!

4 comentarii:

  1. Heei. Am intrat pe blogg-ul tau si l-am citit ... cam in aceeias situatie ma aflu si eu . De unde esti?

    RăspundețiȘtergere
  2. hey,eu sunt cam mereu pe mess(mai ales acum in vacanta)...cand ai chef sa vorbim,da`mi un buzz,ceva..pt ca stau pe invisible,sau pe facebook poti sa`mi lasi un mesaj,si daca sunt,iti raspund

    RăspundețiȘtergere