sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Cosmar...



 O saptamana groaznica....Luni a inceput scoala....Cosmarul tuturor elevilor.
Nu eram eu prea incantata,dar imi era dor de unele colege cu care ma intelegeam bine si incepusem sa ma plictisesc acasa....Insa,daca stiam ca s-au schimbat atatea lucruri in clasa noastra,mi-as fi dorit sa avem vacanta 4 ever!!
In clasa suntem 33 de elevi,dintre care 29 de fete si 4 baieti,iar atunci cand sunt multe fete intr-o incapere,rezultatul este unul simplu=bisericute.Toata lumea barfeste pe toata lumea,insa cand au nevoie de ceva,toata lumea e prietena cu toata lumea....ce sa mai!!Suntem o clasa de actori in devenire...Sau mai bine zis de escroci in devenire.
   Toti si-au schimbat grupurile,nu mai vorbesc cu cei cu care inainte se intelegeau,acum sunt prieteni cu persoanele pe care inainte le barfeau si le faceau albie de porci.....totul e dat peste cap.Chiar si fetele care inainte imi erau prietene s-au schimbat.Acum stau toata ziua in banca,dorm sau ascult muzica in timp ce ceilalti rad,glumesc,vorbesc,isi fac poze....ma simt ca o intrusa!
     Pe langa ceea ce se intampla la scoala ma enerveaza si chestia cu slabitul.Organismul meu nu ma mai asculta!!
  Duminica m`am retras din concurs pt ca nu reusesc sa slabesc...1 kg intr-o saptamana e groaznic!!!!
Saptamana asta n-am mai facut sport,decat mersul pe jos pana la scoala.....am mancat ce am vrut,cand am vrut,am folosit-o pe mia cand zilnic,cateodata si de 2-3 ori/zi.....
   Imi este asa de foame....e ca si cum asta e singurul cuvant pe care mintea mea il stie: ``mancare``.  Ma abtin cu greu,imi zic mereu ``nu,nu,nu!!`` dar dintr-o data ma trezesc indopandu-ma cu sendvisuri,dulciuri si mai ales cu paine!!
  E ca si cum creierul meu spune sa nu mananc,dar fara sa-mi dau seama ajung la frigider si i-au de toate de acolo...M`am saturat.Si mai am destul pana sa ajung la 50 de kg....astea 8 kg mi se par cel mai greu de dat jos...ma simt vlaguita,fara putere,dar cu o pofta de mancare teribila!!!!!!
    La mijlocul lunii februarie(16-17) se fac 3 ani de cand m-am imprietenit cu ana si mia(mai mult mia,ce-i drept),si acum realizez ca atunci aveam 55-57 de kg,insa pe parcurs am ajuns la 65,iar acum 58....se pare ca noi doua nu ne mai intelegem asa bine...

    Mi-as dori ca intr-o dimineata sa ma trezesc,sa ma urc pe cantar si sa vad 50!!!
Insa la cum merg lucrurile,cred ca asta se va  intampla peste inca 2-3 ani.....

2 comentarii:

  1. Bună!
    Exteriorul este doar o reflexie a interiorului. Spui ca îți e o foame teribila, ca si cum in mintea ta ar exista doar cuvantul ,,mancare”. ,,Ma abtin cu greu,imi zic mereu ``nu,nu,nu!!`` dar dintr-o data ma trezesc indopandu-ma cu sendvisuri,dulciuri si mai ales cu paine!!”
    Pofta asta de mancare ,,teribila” apare tocmai datorita faptului ca tu îți impui, ii ordoni creierului sa reprime pofta asta de mancare. E ca si cand iti impui sa fii calm, respingand astfel furia. In acest mod, vei atrage in viata ta persoane furioase, care te vor infuria si pe tine. Asa e si cu pofta de mancare. E acolo doar datorita faptului ca tu iti doresti sa nu fie, o respingi.
    Nu infometarea e cea mai buna metoda, asta daca nu ai un grad foarte ridicat de autocontrol. Avem la dispozitie o multime de alimente vegetale, care nu ingrasa. Anul trecut, am ramas uimita cum o ,,prietena” pro-ana a infundat toaleta cu...pepene. A aruncat pepenele la WC pentru ca ea nu vroia sa manance. Ce a urmat dupa? N-ai vrea sa stii...
    Mananca ce mancai si inainte, doar ca redu portiile. Am mai observat ca fetele ,,pro-ana” fac sport doar de dragul de a face, pentru ca asa fac...anorexicele. ??!! Exercitiile fizice iti imbunatatesc starea de spirit,iti ofera un somn linistit, iti controlezi astfel greutatea si au o gramada de alte beneficii. Eu, de exemplu, ma simt mult mai bine cand fac 30-40 minute de exercitii fizice, de simplul dans, la exercitii ceva mai intense.

    Nu te lasa invinsa si incearca pe cat posibil sa-ti fac ordine in ganduri si in ceea ce e in interiorul tau. Cat de mult iti doresti sa slabesti?Cum ai putea face asta?(alte metode decat infometare) De ce crezi tu ca ,,ai nevoie de Ana” pentru a slabi? Nu poti face asta impacandu-te cu tine insuti? Nu trebuie sa te lasi invinsa doar pentru ca ai slabit un kg pe saptamana. Kg ala a fost intr-adevar dat jos in mod corect.
    Ai grija sa nu pui 2 la loc.
    Multa bafta! O saptamana placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere