miercuri, 4 ianuarie 2012

Adriana Lima:``Cu 9 zile inainte de show-uri, nu mananc nimic``





``Adriana Lima este un nume care ii face pe barbati sa zambeasca cu gura pana la urechi, in timp ce femeile isi dau, enervate, ochii peste cap.
Modelul de origine braziliana are un corp impecabil si o fata la de frumoasa. Ea a devenit celebra in rolul de “Inger” la prezentarile renumitului brand de fashion “Victoria’s Secret“.
Cu toate acestea, tanara face sacrificii uriase de dragul siluetei. De curand, ea a dezvaluit metoda prin care reuseste sa se mentina in forma pentru prezentari.
De doua ori pe zi fac sport intensiv, cate o ora. Intre exercitii se numara abdomele simple si cele inverse. Acestea presupun sa stau cu capul in jos”, a declarat modelul.
Cu 9 zile inainte de show-uri, nu mananc nimic. Beau shake-uri proteice si suc de fructe verzi: mere, struguri, lime etc. Dar nu prea mult, pentru ca e dulce si ingrasa” recunoaste Adriana.
In a noua zi, nu mai beau si nu mai mananc nimic ca sa am stomacul cat mai plat”, spune modelul``

                                                                sursa: http://www.modista.ro/monden/pretul-frumusetii-adriana-lima-nu-mananca-nimic-cu-9-zile-inainte-de-prezentari
   Interesant..Pana incepe scoala mai sunt cam 10-11 zile,deci....Cred ca am sa ``probez`` si dieta asta...Pana acum am incercat atatea,incat una in plus/minus chiar nu poate sa ma afecteze...



Adriana Lima: Inaltime: 178 cm | Greutate: 59 kg

6 comentarii:

  1. Interesant!
    Poate am sa incerc si eu intr-o buna zi. Dar cred ca totul depinde de autocontrol.
    Nu crezi? :|

    Bye :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da!autocontrolul e baza!
    daca as putea sa`i controlez si pe parinti ca sa nu ma mai forteze sa mananc...bine ca au inceput munca!!
    apropo,tu esti cumva fata care a slabit 30 si ceva de kg?stiu ca era un blog perfectepunctro si cred ca pe fata o chema tot mihaela..scuze daca te`am confundat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorry , tocmai acum vad comm-ul tau. ( Ti-am raspuns pe Blogg-ul meu ).
    ( Nu , nu sunt eu fata despre care vorbesti)
    Si cat despre parintii tai, de ce nu incerci sa mananci "sanatos" in prezenta lor?
    Nu stiu daca ma intelegi.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Defapt,cand sunt ai mei acasa,profit de momentele cand nu sunt in bucatarie,si ma duc sa murdaresc niste farfurii..las firimituri de paine,eventual ``uit`` ceva din frigider pe masa..deci ei cred ca am mancat..
    insa de sarbatori,e mai greu cu pacalitul,si de aceea sunt fortata sa mananc..in rest,e destul de usor..asta daca nu sunt bolnava sau avem musafiri...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu te deranjeaza intrebarea, tu cam ce mananci intr-o zi normala?
    Din curiozitate, nu stiu, daca vrei ne putem ajuta cu sfaturi, tips, etc...
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. nu prea mananc....fructe,iaurturi...am momente cand insa dau iama in frigider si de cele mai multe ori apelez la mia....nu am un meniu specific fiecarei zile...de obicei ce`mi sare prima data in ochi...azi de exemplu am mancat un covrig si sper sa nu mai mananc nimic altceva

    RăspundețiȘtergere