sâmbătă, 7 ianuarie 2012

City Hunter

   Daca tot e vacanta,profit de timpul liber pe care il am si stau toata ziua la tv si la pc.
      Zilele trecute,tot butonand telecomanda,dau pe Euforia tv...de obicei,nu il urmaresc,dar am dat  peste un serial care mi`a atras atentia; City Hunter.
    Ma consider o ``telenovelista`` inraita si de obicei nu ma uit la seriale coreene,dar acesta ....Imi place.Atat de mult,incat dupa ce am vazut un episod la tv,am cautat pe net si in 3 zile am vazut toate cele 20 de episoade..Stiu,sunt cam ciudata!:d
    De ce am ales sa postez despre un serial?Pai,nu este vorba de serial,ci de protagonista..Park Min Young...


Cand am vazut`o am avut o revelatie:``e asa perfecta!!o ador,vreau sa fiu ca ea!``,iar in secunda 2 cautam pe net informatii despre ea,si am descoperit ca are 1.64(ca mine) si 41 de kg!  Din moment ce vreau sa fiu ca ea,clar trebuie sa fiu aproape de aceeasi greutate ca a ei..41 e prea putin,dar 45,e SUPER BINE!


   Mi se pare ca arata superb si toate hainele stau pe ea asa bine!!!Chiar o invidiez....Vreau sa fiu ca ea..Defapt vreau sa fiu CAT ea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu