sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Efort inutil.....

.....cam asta e primul gand care mi`a trecut prin cap ieri cand m`am urcat pe cantar.
      De luni,toata lumea stie,a inceput concursul...totul bine si frumos....dar nu si pentru mine.
   Eram asa incantata,am crezut ca voi fi mai motivata sa slabesc,ca voi ajunge treptat la 55 de kg,apoi 50 si in final 45!!,dar parca sunt blestemata....
    Luni au venit finii la noi si au stat pana miercuri..luni am reusit ,pana sa vina, ei sa fac o ora de exercitii,marti pauza,dar de miercuri pana ieri am facut zilnic, 3 ore de sport!(si credeti-ma,NU EXAGEREZ,NU MINT SI NICI NU BAT CAMPII...au fost chiar 3 ore/zi!!!),azi m`am limitat doar la una..(nu din cauza febrei musculare-care apropo e foarte dureroasa :((- ci din cauza ca nu am avut timp)...in fiecare zi am avut un fel de meniu...
Dimineata; cafea si un iaurt/un sandvis/fruct/cereale cu lapte/covrig....
Pranz;supa/salata/sandvis....
Seara: supa/salata/iaurt(incercam sa nu mananc acelasi lucru de 2 ori/zi)...      .
                                                                       si am calculat,aproape zilnic,am avut aproximativ 4-500 calorii...ieri n`am mai rezistat,asa ca m`am urcat pe cantar si ce sa vad? 59 kg!!!!(luni,cand a inceput concusrul aveam 60)...chiar nu inteleg...
                     Ma dor picioarele de mor....am o febra musculara insuportabila..de fiecare data cand ma ridic din pat ma sprijin de birou,scaun sau orice alt mobilier,iar cand incerc ca sa merg,ma dor gambele asa de tare ca spun intr`una```au!aaauu!!``....prietena mea a fost plecata timp de 3 saptamani,si joi si ieri a incercat sa ma sune ca sa iesim...sincer am dat telefonul pe silentios,pentru ca eu nu eram in stare sa merg pana la baie...defapt nici sa fac 5 pasi,dar sa ies sa ma plimb....
     Am muncit mult,mai ales de miercuri pana azi,am apelat si la mia si asta e tot ce s`a intamplat: in 5 zile am dat jos doar un kg????
   In clasa a6a am tinut un regim de la doctor,unde aveam 5 mese/zi si mancam `1200 calorii si nu faceam nici un pic de sport(decat mersul pe jos pana la scoala si inapoi),iar intr`o luna am slabit 8 kg,iar eu saptamana asta am salivat dupa gogosi,prajituri,friptura si alte bunatati pe care mama le`a pregatit pt fini,am incercat sa nu ma ating de ele,am facut mai mult foamea,ma durea stomacul si abia am slabit 1 kg????
    Daca tineam regimul ala,aveam si stomacul plin,dar si slabeam!!!
      Sunt atat de dezamagita...As fi vrut sa am luni  macar 55 de kg....acum o sa zic ``mersi`` daca am 58....
                       Ce naiba e cu mine?
 

4 comentarii:

  1. Ah..sa ma fi tinut si eu ca tine.Sunt sigura ca rezultatele o sa vina!Nu te descuraja!:*Mai ai o saptamina :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, honey. Nu ai niciun motiv sa te simti prost. Ba din contra! Fii sigura ca acest kg pe care l-ai pierdut tu e un kg cu adevarat. Nu lichide, sau simpla lipsa de ceva in stomac.
    Acum incep sa ti se formeze muschi. Gandeste-te. Muschii ocupa un volum mult mai mic decat grasimea, dar au o densitate mai mare. Un kg de muschi ocupa mult mai putin decat unul de grasime si sunt sigura ca daca o tii asa, in ceva timp, cu toate ca pe cantar nu vei vedea prea mare diferenta, corpul tau va fi mult mai slab.
    Nu te descuraja. Nu doar kg conteaza.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa prima saptamana din concurs, in care am intrat la 12 ore dupa ce am terminat un juice fast de 5 zile, am slabit exact 3 kilograme.Iti dai seama ca imi venea sa ma urc pe pereti. M-am masurat ..si culmea,pe centimetru se vedea o diferenta de 4-5 cm in talie, si 3 cm la bust .. Incearca si tu! B.

    RăspundețiȘtergere