miercuri, 28 decembrie 2011

Un sfat pt parinti:Prea multa grija,strica!!!





   Deci luni am venit de la tara....Stiti ca am mancat mult,etc....Ideea era ca marti ar fi trebuit sa ma cantaresc si sa incep dieta,ca sa ajung la 50 de kg...Ghiciti ce:n`am reusit!!
   A fost nu stiu ce Sfant(Stefan,cred) si cum si tata si fratele si`au serbat ziua(onomastica,respectiv de nastere)ai mei au chemat o groaza de oameni si au facut gratar,au pus o multime de mancare pe masa,mama a facut la prajituri de am crezut ca ne vor ajunge pana in 2012(dar surpriza,de dimineata mai  erau doar cateva intr`o farfurie) si bineinteles ca  m`au pus la masa...initial,imi pusesem putina salata in farfurie(pentru ca,a fost si asa ceva,nu doar carne de porc si dulciuri),apoi tata mi`a luat farfuria si a pus de toate in ea...Ciudat...Lui frate`miu ii spune mereu sa slabeasca,iar pe mine ma indoapa pana raman fara aer...
  si acum urmeaza partea cea mai buna:cativa dintre invitati au ramas peste noapte la noi,iar azi,tati a facut pizza...nu e el mare bucatar,dar la clatite,omleta si pizza e nr 1!!Si dupa ce a facut 3 tavi de pizza,a venit la mine in camera si mi`a adus 3 bucati zdravane de pizza si un pahar de suc..dupa ce a plecat am luat farfuria si m`am dus in bucatarie..Am luat o bucata si am aruncat`o la gunoi,apoi,cine credeti ca isi face aparitia in bucatarie:Mr. dad!!M`a intrebat ce fac,si i`am zis ca vreau niste ketchup...Mi`a spus ca e in casa(unde erau ceilalti si mancau)asa ca m`am dus(ca sa nu dau de banuit),mi`am pus putin sos intr`o parte a farfuriei,si am vrut sa plec,dar n`ma mai reusit sa scap de invitati...Mi se parea ca toti asteptau sa vada daca mananc,cat mananc,cum mananc...Totul era in mintea mea,bineinteles,pt ca ei comentau o stire de la tv...as fi putut sa scap usor de mancare,dar nu,eu am inghitit`o pe toata...
   Nu dau vina pe musafiri sau pe tata,ci pe mine..puteam sa plec de acolo cand nu erau atenti,s`au puteam  sa fac cumva sa nu mananc....am mai trecut prin astfel de momente si n`am mancat chiar daca ma afla la o nunta,dar azi nu stiu ce a fost cu mine...am cazut in capcana,doar pentru ca nu stiu sa ma autocontrolez..ce o fi atat de greu sa te abtii de la o amarata de pizza?SUNT DEZAMAGITA DE  MINE,mai ales ca am zis ca nu ``nu voi lasa Revelionul sau alta sarbatoare sa`mi strice planul de a slabi....
    Maine,poate incep si eu dieta aia,nu de alta,dar reincep scoala si chiar vreau ca pe 16 ianuarie cand ma intalnesc cu colegii sa am 50 kg.Cred ca am ajuns la 62...d`abia astept sa ma cantaresc!!!!(apropo,stiti cumva cam cat costa bateriile pt cantar electronic....saptamana trecuta cand m`am cantarit scris ``LO``adica nu mai are baterii si nu stiu de unde sa le cumpar...sau cat sunt?si n`as vrea sa le spun alor mei pt ca ma vor intreba;``da ce`ai facut,ai folosit cantarul ala zilnic,sau de ce nu mai merge?``...sincer,cam zilnic..dar oricum il am de 2 ani,deci era normal sa se termine energia bateriilor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu