vineri, 16 decembrie 2011

Sperante..iluzii..

Intr`adevar,mi`am facut multe sperante.Din pacate,cand am ca vreau sa am 50 de kg de Craciun ar fi trebuit sa ma gandesc mai bine.Eram oricum constienta ca e cam mult ceea ce vreau,dar am continuat sa sper.
Nu m`am mai cantarit,dar imi dau eu seama ca n`am mai slabit.Adevarul e ca am inceput sa fac niste exercitii si o fata mi`a zis ca poate mi`am crescut  masa musculara,dar ma indoiesc.Sunt doar niste abdomene amarate,nu e ca si cum as fi fost la sala si as fi lucrat pe bune.
  Ideea e ca as vrea ca pana la Craciun sa nu prea mananc.(asa cum am facut pana acum.A trebuit sa mananc pentru ca mama a cam stat pe langa mine.Am vomitat,dar nu e la fel.Au fost si zile in care n`am mancat nimic,dar  nu stiu de ce nu slabesc!!!),apoi DOAR IN PRIMA ZI DE CRACIUN pot sa gust putin din preparate,pentru ca m`am gandit bine si nu vreau sa fac aceeasi greseala ca anul trecut cand am zis ca:``de la 1 ianuarie 2011 intru la dieta!``Prosti!Vreau  ca   pe 1 ianuarie 2012 sa am 50 de kg,in concluzie,de sarbatori mai usor cu mîncarea.
oricum,exista atatea tipuri de laxative(desi in general la mine nu au dat rezultate-de exemplu Tranzactiv,apa cu sare de mare,apa cu otet..),dar poate acum,cine stie...Iar daca pastilele nu dau randament,apelez la Mia.
Scopul e unul singur:01.01.2012=50 kg!


P.S: Daca stie cineva vreun laxativ puternic si eficient,va rog spuneti`mi!!Chiar voi avea nevoie de el.
Au trecut 10 zile de cand am inceput,teoretic,sa ma infometez,dar nu se vede...

2 comentarii:

  1. Un laxativ puternic va reusi mai mult sa te tina pe toaleta intreaga zi.Abuzul de laxative duce la crampe stomacale, stari de greata, diaree, stari de lesin, deshidratare.
    Depinde si cum faci tu cand ,,te infometezi". Daca zilele de infometare sunt urmate de perioade de supraalimentare, nu vei rezolva nimic. In plus, in zilele in care te infometezi, pierzi multa apa si muschi. Grasimea se arde dupa ce consumi mai mult de 1500kcal.
    E bine ca ai inceput sa faci exercitii.Rezultatele vor aparea in cele din urma.
    Multa bafta!:)

    RăspundețiȘtergere