miercuri, 28 decembrie 2011

Atacul...

   Tocmai am nascocit un plan de atac impotriva grasimii!Dupa cum am mai spus,vreau sa ajung la 50 de kg,asa ca iata cum voi actiona:
  • 6:00-trezirea
  • beau cafeaua(o adoor..ba chiar sunt obsedata de ea)
  • ma apuc de exercitii(am gasit unele foarte bune pe seit-ul: http://www.sanatateata.com/frumusete/exercitii.htm  )
  • dupa ce termin cu exercitiile,daca mai am timp,dau drumul la muzica si : ``dance,baby,dance!!``(daca mai am timp,pentru ca pe la 9 vine mama de la munca,si nu prea pot sa fac exercitii cu ea acasa ca cine stie cum ma trezesc cu ea in camera mea)
  • pe timpul zilei,obligatoriu trebuie sa beau 2 l de apa
  • as vrea sa fac,in afara de exercitiile de mai  sus 100 de abdomene(o fata mi`a spus ca ea facea luni:100 de abdomene,marti-200.miercuri-300...duminica-700,dar nu stiu daca pot..intai sa incep cu 100 apoi cand ma  voi acomoda,cresc numarul)
  • pe parcursul zile imi fac rost si folosesc si aparatul de masaj relax and tone,cel putin o ora....
  • si imi voi pune o sticla cu apa rece pe burta(vreo 10-15 min),apoi una cu apa calda,iar rece...si tot asa...cica apa rece si gheata ard grasimile,dar nu vreau sa racesc,asa ca mai pun si apa calda..








    4 comentarii:

    1. Eu chestia cu sticla de apa rece-calda nu ti-as recomanda-o. Cel mult, dupa ce termini de facut un dus, stai putin sub apa mai rece si apoi sub apa calda sa nu ingheti de tot, dar asta nu ajuta decat la circulatie, nu te face sa slabesti.

      RăspundețiȘtergere
    2. ok,multumesc...As avea o intrebare...mi se pare ca retin apa..adica,daca ar fi dupa mine as bea 5 l de lichide,dar ma umflu in burta si nu ma duc prea des la baie..ce sa fac?

      RăspundețiȘtergere
    3. E normal sa te umfli, in special daca mananci putin. Stomacul tau se "micsoreaza" si ai imediat senzatia ca esti plina.

      Apoi, chestia cu retinerea lichidelor.. probabil consumi prea multa sare (poti include si alte saruri minerale si vitamine). Explicat pe scurt, foarte pe scurt, rinichii controleaza si mentin echilibrul apei in corp si elimina excesul prin orina.
      Daca dieta ta e foarte bogata in saruri si vitamine inecesare, la urma urmei nu ti se va intampla nimic, dar avand in vedere ca se elimina prin orina, corpul tau (mai concret rinichii) are nevoie de mai mult timp pentru a elimina surplusul, deci retine apa pentru a putea dizolva sarurile si vitaminele hidrosolubile pentru a le putea elimina intr-un sfarsit.
      Bine, chestia asta e mult mai complexa, dar sper ca am explicat in asa fel in care sa ma intelegi.
      Ce ciudat.. subiectul asta a aparut foarte mult azi, ma refer la saruri si vitamine :)).

      RăspundețiȘtergere
    4. Me encanta tu blog, te invito a seguir el mio y a poner un comentario, si quieres, un beso www.centrodemesa.org

      RăspundețiȘtergere