luni, 5 decembrie 2011

Visatoare,ca intotdeauna!!!


Rain: ``De ce nu esti mai realista si te gandesti la greutati mai acceptabile si posibile? Adica.
E practic imposibil, crede-ma, sa ajungi de la 60 la 45 in 20 de zile. Bine, ti-ai putea taia un picior. Scuza-mi tonul sarcastic, nu e anumea.
Fii realista, daca ai scris ca ai slabit 2kg in vreo luna si ti-a fost asa greu, sa slabesti 15kg cum crezi ca va fi?
Mai bine pune greutati care sunt din ce in ce mai mici. I mean:
60
58
55
53
52
50
48
45
Psihic iti va fi mai usor si nu va fi atat de frustrant cand vezi ca nu ajungi. ``
stiu ca visez la ceva aproape imposibil,dar eu am slabit 2 kg intr`o luna pt ca mancam mult,apoi vomitam,dar nu reuseam sa vars tot si de fiecare data ziceam:``de  maine nu mai mananc...```,dar bineinteles ca mancam iar,si imi era greu sa vomit,dar ma duceam la baie si incercam...si in final varsam doar 40-50% din toata mancarea ingerata,asa ca mai mult ma ingrasam...dar acum vreau sa slabesc,asa ca o las mai moale cu mia si trec la ana...imi va fi mai usor..

si intr`adevar as vrea sa am 45 de kg,dar sunt constienta ca pana la craciun mai e foarte putin,asa ca m`as multumi cu 50.ideea ar fi ca in 2012 cand ma reintorc la scoala sa nu am mai mult de 50 de kg,si tocmai d`asta mi`as dori sa am 45 sau 47,pt ca stiu ca de sarbatori ma voi ingrasa 2-3 kg...cine poate rezista sa nu manance cozonac sau alte bunatati preparate de bunici sau mame..si chiar daca as putea sa rezist,mama isi va da seama ca e ceva cu mine,si chiar nu`mi doresc asta..

oricum,as vrea sincer sa ajung la 50 de kg!
10 kg in 20 de zile..zic ca e posibil

oricum,sa vedem.

de dimineata m`am urcat pe cantar...61.2 kg..e binisor...mai ales ca aseara am mancat o amandina,1/2 savarina plus alte mancaruri,pe care n`am reusit sa le scot..e destul de bine,dar nu vreau sa fie``destul de bine``,ci ``foarte bine``.M`am si am: bust:87
                                                       talie:63
                                                       bazin(in zona burtii,nu stiu exact cum se cheama):75
                                                       posterior:93

Burta este clar,cel mai mare dusman.De dimineata m`am fact o ora cu relax and tone(il am de vreo 6-7 luni dar nu prea apuc sa`l folosesc.Am  vorbit cu o verisoara si mi`a zis ca a slabit cativa cm cu el,asa ca vreau sa incerc si eu.) si am baut o cafea...stiu ca este un purgativ foarte bun,asa ca de un an de zile sunt o fana inraita.
        Mai sunt 18 zile pana luam vacanta...sa vedem daca intr`adevar imi voi indeplini promisiunea si voi avea 50 de kg..Pana la urma sunt doar 3 sapt fara mancare..Avand in vedere ca in ultimii  2 ani si 10 luni m`am tot infometat,cat de greu poate fi?

2 comentarii:

  1. Sper ca nu m-ai inteles gresit. Am scris asta fara intentii negative, doar ti-am dat un fel de sfat (necerut, stiu, ..scuze?).

    RăspundețiȘtergere
  2. stai linistita,am inteles.si eu as fi facut acelasi lucru,daca as fi fost in locul tau.sunt o mare visatoare si cateodata e nevoie de cineva ca sa ma trezeasca.

    RăspundețiȘtergere