luni, 26 decembrie 2011

Craciunul....nimic interesant!

Cu cat ma maturizez mai mult,cu atat imi dau seama ca viata e urata.Nimic nu mai are farmec,nici macar Craciunul...
    Cand eram mica incepeam inca de prin noiembrie sa fac lista pentru Mosul,nu de alta,dar trebuia sa ma asigur ca nu uit de papusi,de ursuleti sau de setul de bucatarie Barbie pe care mi`l doream atat de mult...
   Azi,Craciunul inseamna...Defapt nici nu stiu daca mai inseamna ceva..
   Anul acesta,ca si in ceilalti am fost la bunica....Imi place sa merg acolo,dar parca de sarbatori nici un loc nu mai are vreun farmec,nici macar casa batraneasca unde in fiecare iarna miroase a paine aburinda...yamiii!!!
  Revenind...am fost la bunica,si ca orice roman,ai mei au sacrificat un purcel..saracul!Mi s`a facut asa mila de el cand il auzeam cum guita....Asta parca mi`a dat un impuls sa ma fac vegetariana..pana acum am mai avut astfel de tentative,dar nu eram 100% convinsa..insa Ghita si plansetul lui parca mi`au frant inima si sincer imi doresc sa renunt la carne pentru totdeauna!Nu vreau sa traiesc stiind ca am sacrificat o viata doar ca papilele mele gustative sa fie multumite!!


   Bineinteles ca atunci cand spui ``Craciun`` 95% dintre romani se gandesc la mancare,bautura,mancare si iar mancare!!Iar ai mei nu fac exceptie!Inca de joi mama s`a apucat sa faca cozonaci....Deci,inca de joi dorinta mea  de a nu manca nimic pentru a putea ajunge la 50 de kg a fost spulberata de dorinta arzatoare a mamei de a ma indopa cu mancare...Fara sa`mi dau seama i`am zis ca ma doare capul,iar in secunda 2 a inceput sa`mi tina o morala....:``ti`am zis sa mananci,sa ai grija de tine!Chiar vrei sa te imbolnavesti?Azi,de exemplu ce ai mancat?Numai prosti,sunt sigura!Eu stau in bucatarie sa fac mancare ca sa te hranesti sanatos,iar tu mananci numai mezeluri,iaurturi,covrigi...orice iti face rau.Cand o sa ma asculti si pe mine?O sa vezi ce rau e sa fii bolnava!``Si bineinteles ca s`a dus la frigider si a luat tot ce i s`a parut ei sanatos,apoi m`a asezat la masa obligat-fortata si a inceput sa`mi puna in farfurie de toate....Supa..nu se mai oprea de pus cu polonicul...apoi inca doua feluri..si daca tot a facut cozonaci era pacat sa nu`i guste nimeni..Si a stat langa mine pana am mancat 3 felii....3 felii care faceau la un loc jumatate de cozonac..


Cel mai nasol a fost ca n`am putut sa vomit...A doua zi ne`am pregatit sa plecam la bunica,iar mama iar a inceput sa ma indese cu mancare...A stat lipita de mine ca timbrul pe scrisoare,deci iar n`am reusit sa vomit.
Sambata erau aproximativ 10 oameni pe la noi,iar masa a fost pusa toata ziua si toti ziceau:``hai cu noi sa mananci!``...``nu,multumesc am mancat!``...``hai macar un pic!te rog!Ne vedem asa rar,hai macar stai langa noi``..si cum sarcina cea mai importanta a parintilor e sa aiba grija de noi si sa ne cicaleasca,au sarit si mama si tata cu gura pe mine;``hai sa mananci!``...ce puteam sa le spun..nimic!
    Duminica=Craciunul..Bleah!Ce zi nasoala...o duminica ca oricare alta....doar ca iar au venit toate rudele posibile si imposibile,iar  mancarea a fost de vreo 100 de ori mai multa in stomacul meu,decat pana acum.Si bineinteles ca si kg au venit sa`mi ureze ``Sarbatori fericite!``...Azi am venit acasa!Ce bineeee!!
Insa imi este teama sa ma urc pe cantar..Maine dimineata presimt ca voi avea cu 4-5 kg in plus...deci ar trebui sa ma astept la un 62-63...asta e....
Stiu ca stabilisem ca Craciun nu voi manca nimic,dar n`am putut.Si am enerveaza!        Imi doresc din suflet sa am 50 de kg,dar mereu se gaseste cate un eveniment care sa`mi strice planurile.  M`am saturat!!




     Cand voi ajunge la greutatea dorita???  Am facut un calcul si ar trebui ca pe 8-9 ianuarie sa am 50 de kg,pentru ca de maine la INFOMETARE cu mine!!!Trebuie sa slabesc!!!TREBUIE si de data asta nu mai las nici un Craciun,Revelion sau alta sarbatoare sa`mi strice plnaurile!!Oricum,nimic nu mai are farmec asa cum aveau cand eram copil,deci ce rost are sa ma indop cu mancare,daca tot in loc de o zi deosebita,e una oribila....pacat ca unele lucruri nu mai sunt asa atractive...chiar nu stim sa apreciem viata si surprizele ei.

4 comentarii:

  1. Stii...Craciunul nostru se aseamana mult unul cu celalalt. Si mama imi zice acelasi lucru. Cum zic ca ma doare capul sau stomacul sau orice altceva, in incercarea de a scapa de vreo masa, incepe sa-mi tina o ditamai predica, cum ca de-asta imi e rau, ca nu mananc, ca stau nemancata etc. Zilele astea am fost plecata pe la rude si mama ii povestea unei matuse ca de dimineata nu vroiam sa mai vin ca nu ma cuprindeau blugii. Ii spunea ca mi-au ramas mai toate perechile de pantaloni mici, ca m-am ingrasat si ca NU MANANC, dar ma ingras. Si logic, enervata la maxim de exagerarile mamei, am zis ca manananc si din cauza portiilor uriase pe care ea mi le serveste, ma ingras. Culmea e ca ea pur si simplu NU VEDE ca mananc. Imi zice tot timpul: ,,Hai sa mananci ca n-ai mancat nimic azi" , chiar daca am mancat in urma cu 15 sau 30 de minute.
    Ma gandeam chiar la faptul ca poate ea, din proprie initiativa, vrea sa ma ingrase. Nici ei nu i-ar strica sa slabeasca vreo 10-15 kg si poate vrea sa ma ingrase ca sa stau tot timpul dupa fusta ei, sa-mi fie rusine sa ies in lume. Poate gandesc gresit, dar nu-mi place sa fiu indopata non-stop. Uneori sunt satula sa mai refuz.
    Nici la mine Craciunul aproape ca nu mai are insemnatate, din moment ce pentru ai mei, Craciunul inseamna mancare.
    Poate mai vorbim pe mess.

    RăspundețiȘtergere
  2. da,scuze ca n`am mai intrat..nici pe fb n`am mai vorbit..am avut ceva probleme la scoala,cu incheiatul mediilor si am avut mult de invatat la mate,pentru ca riscam sa raman corigenta(ne`a venit o profa d`aia cu mentalitate de pe vremea lui Ceasca si am facut la exercitii si probleme in 2 saptamani cat n`am facut in cei 10 ani de scoala..),dar acum pot sa intru mai des si promit ca vorbim mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa-mi un comentariu pe blog cand vrei sa intri pe mess.

    RăspundețiȘtergere