duminică, 6 mai 2012

Buna!

Wow...Cand m`am uitat pe blog si am vazut ca ultima postare a fost pe 31 martie am ramas surprinsa....Cand naiba a trecut o luna si ceva?!?!
   Acum trebuie sa recapitulez cam tot ce sa intamplat in acest timp.Sa o luam cu inceputul:

1.DIETA: mdah....In momentul de fata dieta mea e una ``personalizata`` pe care am (de)numit`o: 3M.adica MANANC MULT apoi apelez la MIA. Cand ajung acasa,pe la ora 15:00,nici nu ma schimb bine ca deschid frigiderul si car din el cam jumatate din mancare,cantitate pe care inainte o consumam in 2 saptamani...Nu stiu ce e cu mine,parca nu ma mai pot controla.Mananc alimente care inainte le uram:de exemplu ridichiile,acum cand le vad parca sunt cea mai delicioasa ``mancare``(/leguma) pe care am vazut`o in viata mea!
      Incep sa cred ca am nevoie de un psiholog(m`am prins cam tarziu de chestia asta,nu?)
2.Greutatea: Desi mananc foarte mult,an noroc ca nu m`am ingrasat...dar nici nu am slabit.Oscilez intre 57 si 58 kg,si totul multumita Miei.(ea e colacul meu salvator).Dar ar cam fi cazul sa incep sa ma infometez,sa nu ma mai indop,pt ca as vrea sa trec de 57 de kg,si sa ajung in sfarsit la 50!


3.Sportul: La capitolul asta stau binisor,adica cel putin o ora/zi.De maine insa ma duc la sala.WOW!Am emotii!E pentru prima data,si d`abia astept!Sper sa vad rezultate rapid!
4. Pastele si restul sarbatorilor(Sf Gheorghe,1 mai,etc..): Cum am spus si mai sus: MIA ESTE COLACUL MEU SALVATOR!Datorita ei,de Paste nu m`am ingrasat deloc,ci am venit acasa cu aproape un kg in minus,desi am mancat sarmalute,friptura,cozonac,salata de beuf,tort,bomboane,prajituri,etc....Adevarul e ca in primele doua zile de Paste,da am mancat mult,dar am si apelat la Mia de 4 ori/zi,deci...era de asteptat sa nu ma ingras foarte mult.
   Daca pana acum 2 luni,apelam la mia cam zilnic sau o data la 2 zile,acum o folosesc de 2-3 ori/zi...Desi e bine ca pot sa mananc ce vreau e,trebuie sa ma las de acest obicei,pt ca din cauza lui imi apar cosuri,au inceput sa mi se ingalbeneasca dintii si imi apar si riduri in jurul gurii....
     Dupa cum spuneam,de maine ma duc la sala,si ma gandeam sa tin  dieta daneza...desi mi se pare ca e  cam multa mancare,dar cel mai probabil am s`o personalizez eu un pic.
      Acum am aproximativ 57.5 kg,asa ca sper ca pe  17  mai sa am 50 de kg.
       

P.S.:Am vazut ca nu doar eu nu mai vizitez blogul,ci si celelalte:Mihaela,Rain,Florissante.....
P.S.2:Oh doamne cat a slabit Miley Cyrus!!!:X:X:X



Si Khloe Kardashian,de asemenea!


Le adooor!!

2 comentarii:

  1. Draga Ana,
    Chiar vrei ,,sa fii" Ana sau Mia pentru ca vrei sa slabesti urgent? De cate luni ai blogul? Si pentru ce atata lupta inutila? Cat ai slabit de cand iti supui corpul atator chinuri?Gandeste-te la asta, te rog.
    Chiar vrei sa fii Ana si Mia?Inainte de a lua o decizie(care mai mult ca sigur ca e gresita), intreaba-te urmatoarele lucruri:
    Vrei sa te trezesti in fiecare zi si sa te urasti si sa simti ca viata ta nu e decat un chin inutil, ca nu are niciun sens?
    Vrei sa te uiti tot timpul in oglinda si sa plangi si sa te urasti pentru ca te vezi grasa?
    Vrei sa simti ca mori de foame pentru ca nu poti manca pentru ca te vei ingrasa?
    Vrei sa risti sa nu ramai insarcinata ?
    Vrei sa iti pierzi dintii si parul, iar unghiile sa ti se rupa?
    Vrei sa te visezi grasa sau mancand?
    Vrei sa simti ca nu iti mai poti controla gandurile?
    Vrei sa fii depresiva? Da, da, depresie. Nimic nu e mai rau decat asta. Sa te simti inutila, incapabila de a iti controla propriile ganduri, sa te lasi controlata de stari si capricii...
    Vrei sa mori?
    Noi nu am prea vorbim, dar...ce vrei sa faci cu viata ta? Ce iti doresti pentru tine in viitor? Sau vrei sa-l pierzi plangand in oglinda?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Floare,stiu la ce ``riscuri`` ma supun,dar ma inteleg prea bine cu Mia ca sa renunt la ea.Imi este o prietena mult mai buna decat oricine altcineva.
    Iti multumesc pt comentariu!:*

    RăspundețiȘtergere