sâmbătă, 12 mai 2012

Prima oara...

...cand  am fost la sala am fost asa ingrozita!Luni mi`am luat 2 colege,banii,echipamentul,emotiile si piciorusele si am fost sa`mi fac abonament,apoi am mers si la antrenament!(versuri-mdah...Eminescu n`a murit).
  Desi la inceput eram speriata ca nu stiam cu ce sa incep,cum functioneaza aparatele,pe parcurs m`am acomodat,si chiar imi place!(exceptandu`l pe unul dintre antrenorii de acolo,care se cam da la toate fetele)
      Saptamana asta am fost de 4 ori(am ``chiulit`` miercuri si azi,probabil ca si maine),am facut si sauna de 2 ori,si am o febra cu care m`am acomodat asa de bine,de parca e sora mea.
 Fac exercitii pentru brate,abdomen,picioare(astea sunt cele mai grele),bicicleta si banda,si incep sa vad schimbari...in sensul ca am facut muschi la maini(bicepsi,tricepsi-habar n`am,nu o am cu anatomia),dar si la picioare.Burta...mai am mult de lucrat,clar!!Dar am abonament timp de o luna,deci pana pe 7 iunie am timp sa fac si patratele,sa scap si de celulita,si sa vad ce mai gasesc de ``retusat``...
   Maine as vrea sa ma masor in talie,bust,solduri si peste o saptamana sa fac comparatie,desi cred ca era mai bine sa fi facut asta saptamana trecuta....
   Cat despre dieta...La fel!Mananc->Mia.
       Probabil ca ar trebui sa schimb numele blogului din ``i need u,ana`` in ``living with mia`` sau ceva de genu`...(desi numele l`am pus la inceput la nimereala,pt ca nu aveam inspiratie,si se pare ca nici acum nu mi`a venit).
       Ideea e ca am zis ca o sa incerc sa nu mai vomit,dar nu pot,adica,ori nu mananc nimic,decat cafea si guma(:X:X) ori mananc mult,apoi apelez la mia. 
                                                                               De ce?
       Pentru ca daca mananc un covrig,de exemplu, imi zic:``oricum azi am mancat,asa ca n`are rost..mai bine mananc mai mult ca sa pot sa vomit(e cam greu sa faci asta cand ai mancat doar un covrig) ,iar de maine,gata fara mancare!``,iar a doua zi,povestea mea se reia.
  Ma rog!Am asa niste fluctuatii de gandire care ma dau peste cap: DA VREAU SA SLABESC!dar IMI ESTE FOAME!! si mereu cedez in fata tentatiei.E asa greu.Mereu imi spun:``lasa ca ajungi la 50 de kg,si ai sa poti sa ai o viata normala``,dar apoi realizez ceva:ca nu stiu ce inseamna normal!Nu stiu cum vreau sa arate viata mea normala!Adica,sa mananc de 3ori/zi,sa mananc sanatos,sa nu mai vomit?Pai...asta inseamna ca in 3-4 zile ajung la greutatea pe care o aveam acum ceva luni: 64!(acum am ~57),am sa fac o criza de depresie,si am sa (re)incep sa ma ajut de mia,sa nu mai mananc,sa retraiesc tot cosmarul prin care am trecut pana aici.
     Si ca sa ma ``inveselesc``imi zic ca am slabit 7 kg,mai am inca atatea,iar atunci cand voi ajunge la 50,voi vedea ce voi face.
   


   Tocmai am recitit postarea,si nu prea are sens...nici eu nu prea ma inteleg.
        Ideea e ca m`am apucat de sala,imi place,am febra,da rezultate!
        Mai am de lucrat la capitolul ``dieta``.
        Am ~57 de kg,si vreau sa ajung la 50!
       Happy end!!(nu inca!!Nu pana nu ajung la 50 de kg)
*******************************************************************************
Am vazut ca numele blogului cam creeaza...discutii,sau nu stiu cum sa le numesc.Am sa incerc sa gasesc unul care sa ma reprezinte,dar momentan sunt in pom si pomu`n aer,adica n`am nici o idee!!

Un comentariu: