sâmbătă, 31 martie 2012

Chiulangeala...



   Inainte postam chiar si de 2-3 ori/saptamana,dar acum vad ca fac asta 1-2ori/luna....Adevarul e ca nici nu prea mai am de spus.Traiesc intr`o rutina obositoare care se repeta la infinit.
   Sunt animata de dorinta de a slabi,dar apar diferite obstacole care ma impiedica sa`mi duc misiunea la bun sfarsit.Obstacole precum vointa mea care nu exista si mintea mea care oscileaza intr`una: ba sunt grasa,urata si imi vine sa ma omor,ba nu`mi pasa cum arat,ba nu sunt prea grasa,asa ca in loc de 7 kg,ce`ar fi sa slabesc doar 2-3...si tot felul de alte idei care ma obosesc psihic.
    De cand n`am mai postat....Nu s`a intamplat nimic interesant in viata mea.Adica,acum am 56.8 kg,mananc cam tot ce vreau in cantitati industriale,apoi o folosesc pe mia si beau cafea(are efect laxativ),seara adorm cu gandul ca ``de maine nu mai mananc``,iar a doua zi,se reia povestea anterioara..dupa cum spuneam,traiesc intr`o rutina obositoare care se repeta la nesfarsit.
   As vrea sa ma duc la sala.Nu neaparat pt a slabi,ci pt a ma tonifia.Adica as vrea sa ajung la 50 de kg,dar am alta problema care se va transforma in curand intr`o obsesie:celulita.Liceul nostru are uniforma:fusta!!!!Si cum afara s`a incalzit,voi renunta la colanti negri(:X) si  v`a trebui sa`mi las ``pulpitele`` la vedere,moment tocmai potrivit pt coaja de portocala care a pus stapanire pe mine si care v`a vrea sa ma faca de ras in fata tuturor.
    Pana ma duc eu insa la sala....sunt destul de delasatoare si asta se vede....Ma apucasem acasa de exercitii,dar dupa 2 zile am renuntat.Inainte eram mai motivata,dar acum nu stiu ce e cu mine.
    Poate intre timp descopar vreun ``artificiu`` ca sa`mi revina dorinta de a face sport,insa pana atunci o primavara placuta tuturor!

                                                                                                                                 Pupici:*:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu