duminică, 17 iunie 2012

Ok....deci,cu ce ce sa incep?
Greutatea?...Pai,e complicat..Saptamana trecuta,luni  aveam 55 de kg!DARRR...dar,am inceput sa ma duc cu colegii la pizza,la inghetata,ca nah sunt ultimele zile de scoala..si am zis sa petrecem si noi..am avut si o mica serbare sau nici nu stiu cum sa ii spun...ieri am fost si intr`o excursie..dupa o asa saptamana,cantarul imi arata..58 kg...pfff..si cica marti ma duc la strand..macar pana atunci sa nu ma mai mananc.
Tot saptamana trecuta am vorbit cu o fata care m`a cam certat din cauza ca folosesc mia cam des...stiu ca are dreptate,si ca in loc de bine,imi fac rau,dar mie imi place,ma simt bine....inafara de cosurile care imi apar dupa ce o folosesc,nu vad altceva ce ma deranjeaza la ea(mia)...
Nu am mai scris de mult,iar acum nu stiu ce sa va mai spun...nu am povesti asa interesante despre ultima luna...
 As vrea sa va cer parerea...sau mai bine zis sfaturile...Sincer,nu am deloc incredere in mine,nu pot sa accept putinele complimente care mi se fac,daca cineva imi spune;``Bravo!Mi`a placut cum ai facut nu stiu ce chestie`` sau mai stiu eu ce,am impresia ca nu vorbeste despre mine,ca eu nu sunt capabila de asa ceva....Mi se pare eu ca eu sunt persoana cea mai proasta,urata si neinteresanta din intregul univers.In excursia de ieri  cele mai bune 2 prietene ale mele mi`au dovedit ca sunt doar niste colege si atat,au uitat complet de mine,m`am simtit extrem de prost sa le vad  vorbind si glumind cu alte persoane...si mi`am dat seama ca pe langa cele 3 ``calitati `` ale mele(proasta,urata si neinteresanta) sunt si nesociabila(exista cuvantul asta???)nu pot sa ma imprietenesc cu nimeni pt ca imi e rusine de cum arat si am impresia ca persoanele respective ma vor judeca in functie de cum arat....De baieti ce sa mai zic...la capitolul asta sunt praf...Prietene n`am,iubit nu...ma simt ca in filmele acelea americane in care noul elev nu se adapteaza pentru ca pentru ceilalti este ``invizibil``..si pana acum aveam impresia ca daca voi avea 50 de kg voi fi mai sociabila ,dar..cand dracu` voi avea alea 50 de kg????
   Cum sa am incredere in mine???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu