sâmbătă, 30 iunie 2012

Ajutoooor!!

Pe langa burta mea hidoasa si picioarele pline de celulita,mai am o problema:fata!!!
   Ma enerveaza!Am falcute si gusa si totul datorita genelor si a tatalui meu!
E asa enervant ca atunci cand faci poze sa nu stii cum sa stai ca sa nu ti se vada fata asa grasa cum e ea,mereu ma uit in oglinda si incerc sa caut un unghi care sa ma avantajeze,dar in zadar...
    Am nevoie de sfaturile voastre:stiti cumva exercitii sau vreo metoda ceva sa scap de falci??? 
              Chiar astept raspuns!Acum ma uitam la niste fotografii si m`am enervat asa tare candmi`am vazut fata ca am inceput sa plang....Sunt oribila....Un sfat va rooog.

4 comentarii:

  1. Hei!!:)
    De ce dramatizezi asa? Draga mea, nu cred ca esti asa oribila precum crezi. Si nu spun asta pentru a te face sa te simti mai bine. Ti-am vazut fotografiile pe facebook si arati chiar foarte bine.
    Ai auzit de dereglarea dismorfica somatica(DDS)? Este o afectiune psihologica definita drept obsesia legata de un defect IMAGINAT al aspectului fizic al propriei persoane. Multi dintre noi suntem nemultumiti de felul in care aratam. Ne putem concentra asupra unui anumit ,,neajuns", cum ar fi nasul prea are, tenul nesatisfacator, sanii mici, barbia masiva sau rarirea parului(desigur, orice altceva).
    In cazul DDS, cand este perceput un defect oarecare, o preocupare obsesiva il amplifica disproportionat de mult in mintea individului respectiv. Este foarte posibil ca altii sa nu observe defectul si sa spuna: ,,De ce isi face atatea probleme din cauza aspectului? Mie mi se pare destul de draguta". Asa si eu, nu vad nicio gusa si falcute la tine.
    Nu iti mai face atatea griji!! Poate te gasesc pe mess zilele astea, chiar vroiam sa vorbesc cu tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cred ca ai dreptate,dar sincer,chiar am gusa.Il mostenesc pe tata...Defapt toate defectele posibile si imposibile le am de la el:burta,gusa,brate mari...

      Ștergere
  2. Sigur ai si ceva frumos !
    Mai ales ca slabesti , vei deveni frumoasa in curand !
    Eu iti tin pumnii !Succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere