duminică, 1 iulie 2012

Musafirii....Ii urasc!

Nu mai pot...Oficial:urasc musafirii!!Vin,uita sa mai plece si se mananca muuult!Si cum e urat ca una din gazde sa stea in camera ei si sa piarda timpul pe facebook,a trebuit sa ma conformez ``regulilor`` si de vineri pana azi cat am avut oaspeti am stat cu ei la masa...Si dupa 3 zile de  desfat culinar,rezultatul este unul ``adorabil``:59 de kg!!E incredibil.Eu incerc sa slabesc,iar rezultatul e celalalt!!
  Vestea buna e ca au plecat si musafirii,si acum pot sa imi vad de slabitul meu.Peste 3 saptamani ma duc in tabara si nu vreau sa fiu grasa!Acum 2 ore,am inceput sa fac curatenie cu mama prin casa,si dupa ce am terminat peste tot,am ajuns si la mine in camera.Si daca tot am dat totul peste cap,am zis sa fac ordine si in dulap.Si am gasit atatea haine pe care uitasem ca le am!!
   Am  unele bluze asa dragute pe care nu le`am purtat niciodata.Acum le`am pus la indemana,undeva la vedere,si planuiesc ca atunci cand voi pleca in tabara sa mi le i`au cu mine,si cel mai important;SA MA INCAPA!!!
    Am sa renunt la lenevit si la mancare,pentru ca nu imi fac bine.
  Mai mult sport,mai putina hrana si cu siguranta rezultatele vor aparea!
50 kg...ce bine suna!!Si cu siguranta,arata si mai bine.
Ma duc sa caut pe net niste exercitii,iar dimineata ma apuc de ele.
                                                            Pupici:*:*:*

4 comentarii:

  1. 50 de kg chiar suna bine , dar pentru a sari de la 59 kg la 50 kg in 3 saptamani o sa ai nevoie de vointa , mult sport si foarte putina mancare .Eu iau numai micul dejun si pranzul , dar si acestea doua sunt foarte slabe in calorii .Eu de la ora 14 -15 nu mai mananc pana a doua zi , oricat de tentante ar fi felurile de mancare pe care le face mama sau ce mai cumpara ea .

    Stiu ca nu e politicos sa nu stai cu musafirii tai sau sa nu servesti mancare la masa in compania lor ,insa poti ciuguli cate putin din fiecare fel , si sa mesteci mult fiecare imbucatura in asa fel incat cei de langa tine sa creada ca ai mancat .
    Acestea sunt doar nuste mici sfaturi care sper sa iti ajute . Eu iti urez noroc si iti tin pumnii ca sa ajungi in tabara cu un corp frumos ! Daca vrei sa mai vorbim , id-ul meu este : tears_of_lolita @yahoo.com .
    Good luck !

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam sa scrii. Imi face bine cand vad ca postati, ca sunteti ,,aici".

    RăspundețiȘtergere