duminică, 12 februarie 2012

Noutati


Nici nu stiu cu ce sa incep...
   Vineri am avut musafiri...cu ce ocazie?Doar ei stiu....Iar ieri,noi am fost la ei. Va imaginati ce sa intamplat in astea 2 zile:mancareeee!!!
  Am mancat gratar,salata de boeuf,dulciuri,placinte,inghetata,paine...si multe alte chestii pline de caloriii!!Si partea cea mai nasoala e ca nu am mai folosit`o pe Mia:((.
  Ma rog,in dimineata asta ai mei au facut micul dejun si am avut paine prajita:x:X:X o ador.Am mancat cred ca maxim 4 felii de paine,dar tata cred ca a dublat sau chiar triplat nr....Apoi vine mama cu o replica absolut geniala;``ati mancat toata painea?(uitandu`se la mine)tu ai fost,nu?``.I`am spus ca nu,nu am fost eu,m`am ridicat de la masa si m`am dus in camera mea.
 M`am simtit oribil cand am auzit`o...E ca si cum as avea 150 de kg,iar patul pe care stau e din fier,pentru ca lemnul nu ma poate tine,de aceea n`am voie sa ``mananc`` decat apa.
  Ea zice ca a glumit,dar m`a durut ceea ce a zis.
    Stiu ca pare o prostie,dar eu sunt genul de persoana care plange cam la orice,deci era de asteptat ca voi reactiona asa .
  Totusi nu o inteleg: atunci cand nu mananc tipa la mine ca nu e bine ce fac,iar acum,cand am mancat 4 felii amarate de paine imi da de inteles ca sunt cat Casa Poporului si ar trebui sa puna lacat la bucatarie,pentru ca este o zona periculoasa pentru mine....Foarte bine!!Daca nu ii convine ca mananc,atunci sa ma lase in pace sa ma hranesc cu aer si lumina,ca plantele,iar mancarea sa ramana doar pentru ea!!!!!

Un comentariu: